Systemet består af 3 separate apps: pladsmedarbejderen, vogmanden og kontoret.
Den mobile app bruges til: tilmeldingen af containere, afhentning, affaldsmængde registrering, osv.
Alle registreringer samles i en Online Platform, som skaber det fulde overblik.
Det viste system og data tilhører Nordfyns Kommune
Pladsmedarbejderen bruger en online mobil app til at tilmelde en fyldt container til tømning.
Ved tilmeling skal følgende felter udfyldes, før en tilmelding kan registreres.
Pladsmedarbejderen har også mulighed for at tilmelde en special bestilling.
En speciel bestilling kan være flytningen af en container mellem 2 genbrugspladser eller at en container skal køres til reparation.
Vognmandenbruger en online mobil app til at se, hvilke containere der er tilmeldt tømning.
Ved at trykke på en tilmelding har vognmanden mulighed for at afhente containeren og tilmeldingen vil forsvinde på listen over tilmeldinger.
Når vognmanden har afleveret affaldsfraktionen vil modtagestedet udstede en vejebon. For at fuldføre en kørslen skal vognmanden ind i sin mobil app.
Ved fuldførsel skal følgende felter udfyldes.
Når en renovationsbil har afleveret en affaldsfraktion vil modtagestedet udstede en vejebon. Affaldsmængden fra vejebonnen skal chaufføren registrere i mobil app'en.
Mange kommuner vælger at opstille nærgenbrugsstaioner ved sommerhusområder eller ved naturskønne arealer.
Den mobile app giver mulighed for at renovatøren kan registrere tømninger, så kontoret løbende kan følge med, i hvor ofte en nærgenbrugsstation bliver tømt.
Alle registreringer som foretages i den mobile app samles i en online platform, som skaber det fulde overblik.
Registreringerne er opdelt efter deres område: Containerkørsel, Renovation, Nærgenbrugsstationer & Plastafhentning
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes